wtorek, 28 października 2008

Chyba nici z tańczenia..


Helo! Dziś ogromną ciekawością czekałam na poziom 7 UPSTART, bo według planu powinnam dostać pierwszą część stroju do tańca, a tu rozczarowanie, patrze gratulacje, ok. Ale po przeczytaniu widzę, że strój jest tylko dla ZP, i faktycznie nie było go w moim inwentarzu.. Czy to ma być ten rewanż za klika dni możliwości bycia Złotą Pandą... Nie mam pojęcia, ale skoro taniec ma się tylko odbywać w tym specjalnym stroju to chyba nici z niego.. Cóż nikt chyba się tego nie spodziewał czyli praktycznie 3 poziomy nic nie dostaniemy. Szczerze mówiac to i tak chyba byłam planowo Złotą Panda za długo, bo miało być tylko na czas 5 poziomu, a byłam wczoraj jeszcze i miałam koniec 6.. I dziś po staremu pomarańczowa czapka, strój super pandzi i wiaderko :)

Pozdrawiam :)

3 komentarze:

Deriff pisze...

:(

RN pisze...

Ciekawe czy jakbyś później miała wykupiony pakiet, to te gadżety z poziomów, które byś już przeszła zostaną automatycznie dodane do Twojej karty gracza....

Lady Amarena pisze...

Tak, tez się nad tym zastanawaiłam.. To by było dziwne jak bym np miała 2 części i na 10 poziomie by mi powiedziało że nie mam całego stroju.. i nie mogę tańczyć, nie wiem naprawde..