piątek, 10 października 2008

Co nowego? ;)

Witam ponownie! :D Na Panfu sporo zmian, korzystnych nawet ;) Zacznijmy od tych najbardziej dla nas przychylnych w mieście na stoliku przed lodzirnią pojawił sie komputer, a razem z nim co? Poogle, czyli lekcje prof. Bookworma, Kamarii i innych ;) Nie jest tylko już dostępne dla ZP, i fotka na przybliżenie opisu:
W chatce możemy zobaczyć nową kolekcje mebli egipskich, są naprawde fajne co najmniej mi sie podobają ;) Katalog z zewnątrz wprowadza nas w taki tajemniczy świat Egiptu... Pojawiła się nowa ikonka wylogowywania i wyciszania dźwięku, i niestety mapka przeniosła sie na prawą stronę i trzeba bedzie sie do tego przyzwyczaić :D Pozdrawiam serdecznie Misia ;)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

dziś na panfu stało się coś dziwnego kliknęłam na swoją chatkę i przeniosło mnie do kalamari podłoga była szara a na parapecie było coś przypominające 3 część z tych egipskich przedmiotów niestety nie mogłam się ruszyć

Lady Amarena pisze...

To pewnie błąd techniczny, czsem mi też takie wybryki się zdarzają...

P.S Nie uwierzysz kogo widziałam w kosciele, wysoki ubrany na czarno, z mówiący z rosyjskim akcentem :D
Na szczęście nie powiedział mi cześć, bo chyba bym prychła ze smiechu, ale chyba chciał pomachac ,ale sie szybko odwrociłam :D

Anonimowy pisze...

dzień dobry, Misiu :-), jestem detektyw18, chce mieć z tobą kontak, o to mój e-mial jagodka7@poczta.onet.pl, skontaktujmy sie prosze.Pozdrawiam.

Lady Amarena pisze...

Miło mi, a co to za sparawa niecierpiąca zwłoki? ;)
Bardzo tajna muszę podawać e-mail? :D
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Misiu, tylko napisz na mój e-mail, i chciałam się poznać z tobą, to tylko, napisz i jak napiszesz że jesteś Misialubisia, to się zaprzyjaźnimy i powiem ci o co chodzi misiu :-) detektyw18