niedziela, 23 listopada 2008

Co się porobiło..


Cześć! Przepraszam, ze dopiero dziś, no ale wczoraj byłam w szkole d0 15.00 i później już nie byłam przy komputerze.. Piątkowe zmiany mnie z lekka załamały, no bo niby dlaczego zamnknięto nam wulkan i dykotekę, rozumiem farmę i restauracje bo nowe, no ale to.. Mi w nowych kartach gracza podoba się to, że można wpisać swoje zainteresowania itp. Ale żeby komuś po szafie grzebać to już jest przegięcie, ale też dlaczego my zwykłe Pandy nie mamy kolorów.. Można powiedzieć że zrobili nas na szaro.. Mam być szczera to przecież wszyscy widzą date urodzenia, wiec każdy sobie może obliczyć ile ma lat, więc to nic nie da że wiek jest tylko dla ZP.. Słyszałam, że nikomuy karty gracza nie wchodzą tych co nie są aktualnie zalogowani, miejmy nadzieję że to sie zmieni.. Ale oni sobie myślą, że co? Że jak dali do zbierania wszystkim pandą elementy, to mogą zamknąć wulkan? Nowa karta gracza ma być rekompensatą za te rzeczy? Sama juz nie wiem... Wiec pozdrawiam serdecznie, pa! :)

7 komentarzy:

untdboy pisze...

a ja nie moge sie zalogowac :( nie wiem czemu ;(
Todd

Lady Amarena pisze...

No to też pewnie skutki tego "ulepszania"..
Później powinno być dobrze :)

RN pisze...

Bardzo trafnie ujęte Misiu, szczególnie z tym zwrotem "zrobienia na szaro".
Proponuję pisać emaile do Działu Obsługi Panfu. Odpisali mi, że postarają się spełnić moje życzenia(tak to nazwali). Nie wiem tylko czy to nie jest czasem automatyczna odpowiedź bez udziału człowieka ;)
Pozdrawiam serdecznie :)
Tamaki

Lady Amarena pisze...

Tak może to być bardzo prawdopodobne, bo np, jak tam czyta i widzi słowo proszę to już odpisują automatycznie "dziękujemy i postaramy się pomóc" ;)
Pozdrawiam :)

Luncia pisze...

Hejka!
Jak to zamknęli wulkan i dyskotekę :( ?! No zgadzam się z tym szarym ;( To nie fair! O widzę , że też jesteś z pod znaku panny^^ Ja teź xD Ale po 12:00 i przed 20:00 chciałam zmienić swój profil gracza (chodzi o książkę itp.) a tu mi wyskakuje , że profil mogę zmieniać od 12:00 do 20:00 O_o załamana byłam ;( Misia , narazie Panfu mam tylko w weekendy. Więc się nie spotkamy na tygodniu :( Ale blog czytam :D I genialny^^ I zdradzę ci , że gdy miałam ZP widziałam farmę i gry. Supcio tam jest! xD A najfajniejsza gra "Happy Horse" w której opiekujesz się koniem (masz do wyboru 3: Czarny, brązowy lub biały) Ja wybrała czarnego i nazwałam go Szasta xD Zarobić w niej można duzo, gdy zaopiekujesz się koniem możesz się już ścigać! Zarobiłm na tej grze 1127 monet. Tamataki twój blog też genialny! Musimy się kiedyś spotkać^^
Pozdro!
Miłych przygód na Panfu i nie tylko!

Luncia

Luncia pisze...

Hejka jeszcze raz :D Zobaczcie mój blog, dopracowuje go jeszcze. www.pandomon.blogspot.com :D

Lady Amarena pisze...

O witaj Lunciu ;)
Dzieki za taaki długaśny komentarz ;)
Już patrzę na Twoj blog ;)