sobota, 15 listopada 2008

Nawał nowinek ;)

Hejka! Pewnie juz wszyscy juz wiedza, ze pojawiła się nowa gra, dzieki której można zarazem wygrać tygodniowy pakiet lub troche monet :)Nazywa się "Be smarter" wczoraj mi poszło dobrze wszystkie odpowiedzi miałam poprawne, a dziś niestety raz się pomyliłam ;)


Miałam rację co do tego samolotu, przyjechał nim Carl Caruso, przyjaciel Kamarii, a co u Kamarii? Chyba nie lubi wody, albo sobie nie życzy rzucania w nią balonami z woda ;) Jest już nowa farma, niestety tylko dla Złotych Pandzi.. Ale w takim układzie powinni otworzyć już szkołe, no nie?

P.s. Mylove przepraszam że tak uciekłam, ale mnie zawiesiło i potem serwer na którym byłaś był pełny, wiec nie mogłam wejsc.. :)

6 komentarzy:

Lens99 pisze...

zawieszam bloga zobaczcie: http://lens99panfu-blog.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Nic się nie stało! :D Następnym razem się spotkamy ;)
Mylove

Anonimowy pisze...

Misiu, mam pytanie, czy chcesz prowadzić ze mną bloga(panfu.osa.pl)?

Odpowiedź prosze na moje gg 7890669


detektyw18

Anecia ;) pisze...

mam pytaniw mogę z tobą pisać blog? mam konto na blogger.com, a bardzo mnie zainteresowal i zachwycil twoj blog. wiecej informacji o mknnie znajdzesz pod notką o poszukiwaniu osoby chętnej do pisania z tobą bloga. pozdrawiam panda gimpka1996

Lady Amarena pisze...

Droga Detektyw, bardzo dziękuję za propozycje i że o mnie pomyślałaś, ale jednak nie.. Ja nie mam zbyt czasu na dodawanie notek u siebie, a co dopiero u kogoś ;) A, Anetko, dziekuję za miłą opinię, Myślę, że nie powinnaś byc zła, jeśli Ci odmówie, mój blog traktuje nie jak jakąś gazetkę do informowania innych Pand, tylko chcę pokazać jak ja odbieram świat Panfu moimi oczyma i tym co ja sądze i uważam i poprostu myśle.. Wolę się dzielić tym sama :) Mam też swój styl pisania, który może różnić sie od innych;) a więc jeszcze raz dziekuję Wam obu i pozdrawiam serdecznie :)
P.S Jest jeden problem nie mam GG ;)

18 listopad 2008 20:10

Anonimowy pisze...

ależ Misiu, ja rozumiem, masz swojego bloga, napewno nie masz takiego dobrego czasu, więc o tym pomyślałam więc możesz pisać KIEDY BęDZIESZ CHCIAłA, nawet możesz pisać raz w miesiącu :-), dla mnie odojętnie :-), prosze przemyśl to na spokojnie jeszcze raz, a jak przemyślisz,to napisz na blogu w komentarzu(panfu.osa.pl)

Detektyw18(w realu to Jagoda :-))

PS:Jak nie masz gg, to nie ma problemu :-)