poniedziałek, 8 grudnia 2008

Na farmie :)




Hejka!
Wiem jak wiele Pand jest cieakwych jak wygląda w tej farmie Panfowej, i na pewno już kilka osóbek ją widziało z innych blogów, no ale nie ode mnie ;) Pierwsza fotka ukazuje wejście na farme tam gdzie jest ta grupka zwierzaków jest gra "funny farm"(zabawna farma) po prawej stronie znajduje sie stajnia pokazana na następnym zdjęciu ;) No a w stajni są kunisie i gra "Happy Horse" (Radosny koń) ;) I wejściowa focia do pierwszego poziomu;) Hehe a co ma wspólnego maska yeti ze świętami, z zimą ok, no ale Boże Narodzenie, nie mieli chyba co wymyślić i przypuszczałam że chionka dziś zielonych gałązek nie dostanie, niestety.. no na tyle dziś pozdrówy ;D

12 komentarzy:

Unknown pisze...

Informuje was, że jesteście nominowanie do nagrody Gold Award ode mnie.Poczytajcie sobie więcej na:
http://goldaward.blogspot.com/
Gratuluje
gumi1995

Deriff pisze...

Misia masz pakiet?

Lady Amarena pisze...

Tak mam :)

Anonimowy pisze...

a mi wlaśnie dziś się skończył 5 poziom a z nim mój pakiecik

Lady Amarena pisze...

No cóż szkoda :(
Może będziesz mieć szczęście w "Be smarter" ;)
Ale dziś powinno działać jeszcze wchodzenie do szkoły i farmy, ale na ile to jest prawda to nie wiem..
Pozdrawiam serdecznie :)

Anecia ;) pisze...

Misiulubisiu jeśli chcesz moge ci zrobć podobny nagłówek, a nawet fajniejszy :) daj linki do materiałów i opisz mniej więcej kolorystyke i jaki chciałąbyś by był i co ma pisać. no izekam na następne notki :)

Lady Amarena pisze...

Gimpko Twój nagłówek jest bardzo piękny i dziękuje za propozycje, jednak na moim blogu chciałabym ukazać moje "wypociny" w postaci zdjęć i kolorystki ;D
Na pewno Twój śliiczny nagłówek przyciągnie mnóstwo czytelników Tobie :)
Pozdrawiam ciepło ;)

Luncia pisze...

Byłam tam super jest. Wczoraj próbowałam cię znaleźć bo widziałam , że na Panfu byłaś ale rakieta nie działała :( A oto nowy link do Pandomu, ulepszonego^^ : www.luncia.blogspot.com

Luncia pisze...

A i jeszcze jedno jak chcecie mnie spotkać to jestem na serwerze Pandaland :) Przed zamkiem :)

Luncia pisze...

A teraz swobodnie poruszam się po Pandalandzie :)

RN pisze...

Piękne fotki, nagłówek jest prześliczny, podziwiam Twoje prace z entuzjazmem :))
Pozdrawiam serdecznie :)

Sportacus pisze...

Misia ty jak Kim Kolwiek wyglądasz!