sobota, 11 kwietnia 2009

...:::Tajemniczy las::...


Zaraz na wstępię chcę zaznaczyć, że las odnalazła LaFee7, a opisała na swym blogu Sara220 ;)
Ale no nie powiem, ukryte jest nieźle ;) Na fotce udało mi się uchwycić jak weszłam trafem w coś i zrobiłam się fioletowa, cos podobnie w stylu jak się kogoś śliną rzuci tylko tu szybciej no i trochę wyżej to na różowo ;) Ucieszyła mnie również niespodzianka z okazji odgadnięcia hasła, powiem, że na początku myślalam, że to będzie FranPanfu czy jakoś ;) A kupiłam sobie kostium króliczka - przyznam, że podoba mi się :)) Dobrze to na tyle na razie :))

6 komentarzy:

RN pisze...

Przepiękny jest ten las :)
A co to takiego białego uchwyciłaś na fotce?
Wesołych Świąt :)

Lady Amarena pisze...

Heh dobre pytanie, ale chyba jak sobie przypominam, to chyba było w momencie przemienienia się pandy w mysz..
Była tam jedna na pewno, ale czy to ten moment, sama nie wiem...
;)
Pozdróweczki świąteczne :))

Unknown pisze...

Ale gdzie jest ten las??????????????
pliss powiedz szukam i znaleźć nie moge kolega mi powiedział tylko że zamek,wulkan,basen i że tylko tam gdzieś jest.

Lady Amarena pisze...

Oki, najpier musisz wejść na wulkan, kliknąć w teleskop zjechać tak aby zobaczyć w lewym dolnym rogu takie światełko i w nie kliknąć i tam będzie las :)
Pozdrawiam :))

Deriff pisze...

Misiu a jak się robi takie rzeczy jak np. "mój teścik", "Glitery.pl", "Panfu" i "Panfulandia"? Chodzi mi o to jak się robi jakiś obrazek i że jak się na niego kliknie wchodzi się na tą stronę? Z góry dzięki ;)

Deriff pisze...

Wielkie dzięki Misia, to jest bardzo łatwe :)