poniedziałek, 6 kwietnia 2009

Święta tuż, tuż ;)


Na panfu nie wiem czy dzis bo nawet ostatnio nie zaglądałam niestety, ale królik na farmie opowiada jak to zagubił swoje pisanki i można rozpocząć ich poszukiwanie, jedną już Wam pokazuje, jedyna do której udało mi się podejść nie tłukąc jej ;) W końcu było coś interaktywnego po angielsku, coś czym się panfu chwali juz od roku, zachęcając graczy ;)
No poza tym, pojawiły sie nowe meble z azjatyckiej wersji, mi się podobają no i ciuszki - bolisia i listonosza :) No i kolory w końcu ten "soczysty" czarny, który tak często można spotkać ma swoje wyjaśnienie, no ja też mam na sobie niebieskie futerko, brakowało mi takiego, choć uparcie będe czekać na coś... bordowego :) Jestem Wam wdzięczna, iż mimo jestem już to coraz rzadziej mam zaszczyt gościć tylu wspaniałych internautów, nie tylko panfumaniaków :)) Dziękuję jeszcze raz :)

5 komentarzy:

Deriff pisze...

Świetna kartka :)

Marry90 pisze...

Świetna kartka :)) Odwiedzisz mojego bloga na moim profilu? Puść komcia lub obserwuj. Pozdro ;)

marry90

Anonimowy pisze...

Również życzę wszystkich wesołej i radosnej Wielkanocy oraz mokrego Śmingusa-Dyngusa ;) ( dziewczyny, dajcie się oblać najlepiej wiadrem wody! to wróżba, że niedługo wyjdziecie za mąż lub dopisze wam szczęście x).
Arawis
P.S. A mi strój bolisia nie za bardzo się podoba, ale każdy ma inny gust :)

RN pisze...

Wesołych Świąt Misiu :)
Bardzo podoba mi się Twoja kartka, ten kurczaczek taki słodziutki :)
Pozdrówka :)
Tamaki

Anonimowy pisze...

Piękna kartka : )
Zajrzyj na mój blog : http://moj-blog-o-panfu.blog.onet.pl/
Pozdrawiam i też życzę wszystkiego najlepszego z okazji Wielkanocy
Aniucha13021