czwartek, 26 marca 2009

Dopisało mi szczęście ;)

Niespodziewanie po wejściu na Panfu dostałam komunikat, że otrzymałam na dziś pakiet i wszystkie możliwości z nim związane, ciesze się bardzo, bo jak to babcia mówiła nie urodziłam się pod szczęśliwą gwiazdą ;) (ma rację)
Maszyna młodości działa, ale jakos nie lubię chodzić zmniejszona, gdyż w tym samym jakoś pandy jest gorsza, i nie wygląda to załadnie, szczególnie jak ubrałam upatrzoną bordową sukienke ;) Pojawiły się też nowe ciuszki, strój strażaka i ninja ;) Całkiem fajne na mój gust ;)
to tyle na dzis, nagrodę rozdam później, mam troche roboty z pismem tecnicznym..

13 komentarzy:

~Suszi pisze...

Widziałam cię Misiulubisiu w San Frapanfu ale coś się mi zblokowało i nic nie mogłam powiedziec ani na nic kliknąc. Szkoda.Może się jeszcze kiedys spotkamy;)
Pozdro Suszi

Anecia ;) pisze...

np to super ze masz zp chociaż na jeden dzien :):):)

Deriff pisze...

Ja też dzisiaj zauważyłem że ma ZP. Ale nie otrzymałem żadnego komunikatu...

Deriff pisze...

Co ty na tym zdjęciu masz w ręce?

RN pisze...

Gratuluję Misiu :)
Oooo no faktycznie co to jest? Kwiatek czy kózka? :))
A mi bardzo odpowiada pomniejszona wersja, w ogóle nie rzucam się w oczy, można sobie przystanąć i być całkiem niezauważaną :)
Pozdrówka :)
Tamaki

RN pisze...

A gdzie pomarańczowe włosy? :)

Lady Amarena pisze...

Suszi, ja Cie nie widziałam niestety, nie wiem jak to możliwe, ale cóż, troszkę mi zamulało.. ;)
Tak w ręce mam kwiatek z katalogu, przy machaniu, jest jedeynie wrażenie ze lezy..
a włosy no cóż uznalam, że rudy nie pasuje do bordowego ;)
Pozdrawiam Was serdecznie dzieki za komentarze :))

Nutria pisze...

Misiu , ja też dostałam pakiet ;) Bardzo się ciesze
Po$$ dla Cb Misiu !

Anonimowy pisze...

Ja też dostałam dzisiaj Złoty Pakiet :D
Pozdrówka,
Mylove :)

Deriff pisze...

Wczoraj miałem złoty pakiet przez cały dzień, a dzisiaj w południe wszedłem na Panfu i już go nie miałem. A przed chwilą znowu wszedłem i znowu mam! Czy ty też tak masz????

Deriff pisze...

Hejka tu ja RoGerber! We wtorek (04.07.09) urządzam moją urodzinową imprę i chcę cie zaprosić.

Zaporszenie
(04.07.09) Wtorek
17h00
Server: Pandini
Start moja chatka
Pa!
A co do tego ze zp to już nie ważne.

Marry90 pisze...

REKLAMA!

Jest super sklep blogowy! jego adres jest: http://panfuskleponline.blogspot.com/

Sklep online jest otwarty do biznesu! Każdy zaczyna z 2000 monet. kup zwierzęta i lalki za darmo! monety tylko za bolise, domki i lalki. lalki kosztują 10 monet, bolie zobacz na notce! domki tylko 600 monet! można zarabiać jeśli się zapiszesz w komentach! można zarabiać na budowie bloga, nowe notki, duzo obserwatorów lub pracowanie z sklepikiem. można tez zarabiać na notki!

Miłego kupnia!

Unknown pisze...

I don´t understand your blog but it looks pretty good your pandas are funny, is that a cartoon?