piątek, 13 marca 2009

Bucik w sali gimnastycznej ;)

Hejoo! Nie będe pisać o tym, że są nowe poziomyi ciuszki, bo i tak wszyscy o tym wiedzą.. ;) Szkoda kurcze, że dodali taka śliczną bordową sukienkę, akurat jak skończył mi się pakiet ;D No ale zawsze, można liczyć, że będzie znów Dzień ZP ;) Ale przejdźmy do rzeczy, nikt nie napisał, o pewnym bucie tzn. można powiedzieć pomarańczowym trampku, który jest w sali jak widać, na dołączonej fotce ;) Ów trampek, nie jest do ubrania, ale tylko jakby taką odznaką w profilku ;) Może i widzieliście to, ale na pewno niektórzy nie, choćby MrsPingwin :D Pozdrówka dla Wszystkich :))

6 komentarzy:

Agusia9 pisze...

łoł nie wiedziałam o tym!

Anecia ;) pisze...

jeszcze suszark jest w przebieralni :);) a jesli nie wies rto ci mówię że możesz nosić strój tancerza bez zp :):)

Lady Amarena pisze...

Oo dzieki o suszarce to nie wiedziałam ;)
a stroju tak, ale ja wole moją czapke:D
Pozdrówki :)

Anonimowy pisze...

Fajny blog! Proszę odwiedź mój:
www.panfulandia.blox.pl

Anonimowy pisze...

no nie wiedziałam ale mam nadzieje, że mi zebrałaś ;)

Turqusowa pisze...

Nie wiedziałam o istnieniu tej tennisówki xDD Dzieki za podpowiedz :*
Z Wszystkooopanfu przesyłają pozdrowienia Sara220&bolisie :)