sobota, 21 marca 2009

Wiosna ach to Ty...

Wiem, że ostatnio zadniebuje bloga.. Przepraszam, ale zrozumcie mnie.. Ale nie zamkne go, bo chce go prowadzić, nawet mimo braku czasu.. No i co z tego że mam 13 lat (to do pewnej osoby) nikt mi nie zabroni cieszyć się tym co robie, jeżeli uważasz, że gra w panfu dzieci powyżej 11 lat, to hańba? Jeżeli tak to jesteś w błedzie.. to tyle z mojej strony na ten temat, nie zamierzam wchodzić w kłótnie i wystarczy mi mojej wredności co do kilku osób.. ;)
Zeby was nie zanudzać, zrobiłam dla Was wiosenną kartke, no tym razem nie w gliterach ;) Podoba się? :) Dobrze to dobrej nocy :)

5 komentarzy:

RN pisze...

Piękne i takie wiosenne, śliczne kartki tworzysz Misiu :) Panda jest słodka, zawsze jak ją widzę czuję się rozbrojona :))
Pozdrówka :)
Tamaki

Turqusowa pisze...

Zgadzam się z Tamaki :)
Karta jest naprawdę prześliczna :D
Ja mam 12 lat i nie uwazam ze Panfu jest dla 10-letnich dzieci :)
Pozdrawiam Ciepło- Sara220 :))

Anonimowy pisze...

Cudowna kartka :)
A Panfu jest dla wszystkich :) Poznałam tutaj naprawdę wiele wspaniałych osób :) Nie uważam , że Panfu jest tylko dla dzieci w wieku 9-10 lat ;)
Arawis

Pandiolusia pisze...

Witaj Misialubisia!
Mam zaszczyt odznaczyć Cię medalem Happy Panda!
więcej na
www.pandy-na-panfu.bloog.pl

Nutria pisze...

Misiu , mam Dla ciebie nagrodę na moim blogu , nagrodę Happy Panda ;)
Znajdziesz ją na www.pandawood.blogspot.com
Po$$ dla Cb.