środa, 4 marca 2009

Powrót ;)


Hej, wiem, że mnie dawno nie było, ale w drugi tydzień ferii byłam u babci, a teraz już ods poniedzialku do szkoły, wracam o 15.15 najwcześniej i dlatego nie pisze już notek, bo wszyscy juz o tym pisali.. Niestety będe miała coraz mniej czasu, gdyż będe chodzić na takie dodatkowe zajęcia przygotowujące do egzaminu w 3 klasie. Wiec bede przychodzić 1,5 godziny później, no ale cóż nauka kosztuje ;) Wiec dla Was w ramach rekomepensaty za dłuugą nieobecność, zrobiłam taki rysunek, na koniec zimy ;) No to na tyle, pozdrówki :))

5 komentarzy:

Anecia ;) pisze...

fajnie że wkońcu jesteś:): a rysuneczek suupeowy :):)

Anonimowy pisze...

Witaj

Jakie badania?
Jesteś tak bardzo.

Proszę nie naciskać go.
Mam nadzieję, że mogę wziąć kilka dobrych punktów w teście.

Dzięki

Deriff pisze...

Fajnie że wróciłaś bo już się o ciebie martwiłem... A tobie Sola o co ci chodzi?!

Anonimowy pisze...

Na blogu p-a-n-fu-fun.blog.onet.pl jest konkurs detektywistyczny ,,Okiem Bolisia,,
Zapraszam do udziału
Selania

Howrsianka pisze...

super jest ten rysunek postanowiłam dodać go do mojej galeri zgadzasz się?