piątek, 17 kwietnia 2009

Ciąg dalszy nastąpił

Na Panfu w końcu pokazała mi się misja w dalszym ciągu, nie mogę doczekać się kolejnej części.Kamaria opowiedziała resztę i daje nową zagadkę z jaką wiąże się odkrycie nowego miejsca, wodospadu, mam wrażenie, że jest to chyba najlepsze miejsce, takie spokojne, dobre do rozmyślań, wyciszenia się, wsłuchania się w łagodny szum wody.. Każdy tego czasem potrzebuje.. Wiem nie traktujce mojego bloga jako źródło informacji, tylko mój internetowy pamiętnik, o mojej przygodzie w tej grze.. Ale wróćmy do tematu, tam powiedziano, że trzeba pogadać z Krową, fakt pierwsze wrażenie, to farma, a otóż nie, skóra w zamku, a dokładniej duch z niej.. Który każe przyjść za dwa dni, zobaczymy co z tego będzie..

5 komentarzy:

Różowa Marihuana pisze...

Pięnie wyglądaszxD

Anonimowy pisze...

A gdzie jest ten wodospad? W którym miejscu? Proszę odpisz na moim blogu www.clubpenguin-lemcio.blog.onet.pl (to blog o panfu)

Anonimowy pisze...

Zapraszam na Majówkowe spotkanie które odbędzie się dzisiaj.
Proszę o liczne przyjście,i proszę aby nie zdarzyło się tak jak ostatnio.
Oto dane dzisiejszej Majówki:
Data:2.05.09r.
Miejsce:moja chatka
Serwer:Bollyland
Zbiórka w lodziarni.
Godzina:15:00
Liczę na szczególne przyjście tych pand:
Tamaki
Loli11
Detektyw18
Kamle
Mommom
Mysiak
Selania
Mylove
MisiaLubisia
Mikolisia
RogeRber
Sara220
Agusia9
Truskawkaaa
Teci
Ramka1
Maciuska
Foxsi
DJ Marzenka96
Gracjapl
Arona
Pandona
Zaprosił Gieniuk
Każda panda mile widziana

Krecio pisze...

Cześć Misiulibisiu ;D.
Świetna notka :).
Nie wiem, czy widziałaś, ale na moim blogu jest dyplom dla Ciebie ;).
Pozdrówka ;);).

xEmilx & x3Lady pisze...

Też tam byłem ;) Fajna notka ;d