niedziela, 10 maja 2009

Tak o niczym..

Mówią wszystko co dobre kiedys się kończy.. Panfu zrobiło się bardzo popularne, rozwineło się, ale granie, w nie nie cieszy mnie już tak bardzo jak kiedys. W zeszłym roku mogłam grać całymi dniami, poznalam wiele pand świetnych, z którymi rozmawiałam, bawiałam się w różne rzeczy.. Teraz jest juz inaczej, Pandy nie sa już tak towarzyskie, a tylko kiedy okazyjnie wejdę, na pełen serwer wyskakują szukam dziewczyny/ chłopaka.. Zastanawiam, się czemu większość fajnych pand usuneło je.. Ja narazie nie mam o czym pisać, tzn. wkółko by się znalazło coś, ale bardziej nie mam kiedy, nie mam juz tej ochoty.. Jest tyle świetnych blogów o Panfu, że jak kiedys zakończe pisanie, go nikt nie zbiednieje.. ;) Może wróce tu w wakacje, choć nie obiecuję, ja częściej siedze na typowo graficznych stronkach, dlategoż, konkursu z obrazkiem nie pomine, właśnie jestem w trakcie robienia. ;D
nie będe już zanudzać zbytnio, może będe wpadać czasem, aby dodać jakieś obrazki, tzn moją twórczość, w postaci obrazków, zdjęć raczej nie, bo prowadzę już fotobloga, a to nie jest właściwe miejsce na zdjęcia mikrokosmosu xD

18 komentarzy:

Deriff pisze...

Świetnie cię rozumiem... A co do konkursu to ja właśnie wysłałem moją pracę. Chodź chcę wygrać trzymam kciuki również za twoją pracę :)

RN pisze...

Tak, tak, na mnie też już czas ;)
Pamiętam swoje pierwsze wejścia na Panfu - widziałam tylko same ogłoszenia w stylu szukam chłopaka czy dziewczyny, spytałam się wtedy czy to Biuro matrymonialne i zostałam pierwszy raz zablokowana na 24h :)
Powodzenia w konkursie :)
Pozdrówka,
Tamaki

Gazelle pisze...

Hej, Misiu,

no cóż. Widać po mnie - jak długo mnie nie było... Teraz wróciłam, ale czy na długo?

Najbardziej brakowało mi kontaktu z Tobą i Tamaki.

Może kiedyś spotkamy się jeszcze na którymś serwerze :)

Bo grać na Panfu i nie mieć przyjaciół to bezsens...

Pozdrawiam.

tutajnicniebylo pisze...

Rozumiem cie mi teżsię już trochę nudzi nic sie praktycznie nie dzieje teraz wole grać w www.darkorbit.pl

Praline pisze...

Cóż Misiu.. też tak mam wchdze to szukają partnera lub chcą jeszcze gorych rzeczy. Niektóre dyskretnie przyzywają się.. Nie ma z kim pogadać.. :/

Pozdrawiam

Nutinek pisze...

Misiu , świetnie cię rozumiem , ale nie załamuj się , mnie też tak jest , że jak wchodzę na Panfu na najpełniejszy Serwer , zawsze widzę tylko wiadomości ,, Szukam Chłopaka " Ale nie zwracaj na to uwagi ;)

Pozdrawiam :) Nutinek

RM pisze...

http://panfumolina1112.blogspot.com/
http://panfumolina1112.blogspot.com/
http://panfumolina1112.blogspot.com/

Pomadkaa pisze...

Misiu odpowiedziałam na Twój komentarz pod Zwierzyńcem:

Dziękuję, Misiu!
Odwiedzaj mnie częściej :) Najlepiej przypomnij mi swój e-mail, jeśli łaska :)
Chętnie nawiązałabym z Tobą kontakt korespondencyjny.

Deriff pisze...

Pamiętam że jeszcze rok temu każda nowość na Panfu mnie tak ekscytowała, świetne uczucie... Ale już od dawna tego nie czuję chociaż i tak gram...ecompor

Praline pisze...

Dokładnie takie same uczucia jak RoGerber ... teraz.. zero ekscytacji

Luncia pisze...

Cześć Misia, to ja Luncia. Powracam i zaczynam znowu grać w Panfu :D Niedługo zacznę znowu prowadzić blog, znowu^^ Postaram się nadążyć z nowościami i będę odwiedzać twój blog :)

Jiutzo, Gyzim, Kimzhi y Kiuzih!! pisze...

www.panfulandiapanfu.blogspot.com

trampka pisze...

misiulubisiu szkda że panfu ci sie nie podoba już...ja też tak mam wydaje mi się że już poznałam panfu dość aby odejść i jeszcze mam prośbę..powiedz jak zrobić nagłówek na blogspocie!
pozdro
trampka

~Suszi pisze...

Dla mnie panfu to vteż przezytek.
Teraz raczej gram na stardoll i w The sims 3 ;)

tutajnicniebylo pisze...

Denerwójecie mnie juz tym że odchodzicie ciągle!!!
No bez jaj ty odchodzisz pimpek odszedł ro gerber prawie odszedł co wam odwala nie wiem jak tak dalej pójdzie to ja też kończę!!!

Z poważaniem Zawisza1

Eileen ϟ pisze...

hallo!
hey nice blog!
Sie tun konnten, ein Anhänger von meinem Blog?
ist:
http://elrinconcitodepanfu.blogspot.com
Danke!
Miiley

Marry90 pisze...

Hej misiu,

no w sumie ja nie gram na panfu, nawet ze mam pakiet zloty. poprostu pandy szukaja partnera do s.... i tak dalej!!! ale chociarz je jestem sama, ty tez nie jestes :)

pozdr. od marry90

♥.:。✿*゚ριмвσℓιи∂α.:。✿*゚♥ pisze...

Hi!!

Congratulation for your very nice Blog!!
I am pimbolinda of Panfu.es
I am 9 years old.
Follow (obserwuj) my Blog please and I follow your Blog too.
http://pimbolinda.blogspot.com
Thank you
Pimbolinda