wtorek, 10 lutego 2009

Ah ten be smarter ;)


Wszyscy narzekają na ten "Be smarter" i się nie dziwię ja ostatnio wciąż trafiam na pytanie te z błędem typu: Opcja: i odp: opcja1, opcja 2, opcja3, option4, wiem że option 4 jest na pewno złe ;) Ale nawet jeszcze nie słyszałam, żeby ktoś w tym wygrał jeszcze pakiet.. Pytanie powyżej jest mianowicie po francusku i poprawna odpowiedz jest 11, ta 6 jest zła tak mi się najechało, uczę się francuskiego oprócz angielskiego to trochę wiem ;) Ale nawet pierwszy moment to sobie skojarzyłam l'intrus, to pewnie intruz,czyli która liczba jest intruzem no wiadomo 11 jest nie parzyste, a reszta tak, no to wszystko, tak na przyszłość jakby ktoś miał to samo pytanie ;)) Pozdrawiam :))

5 komentarzy:

Deriff pisze...

No, też miałem to pytanie ale dobrze odpowiedziałem :-)

Anonimowy pisze...

O bożse żeby nie znać tego pytanie ja pie..... każdy to zna huju

Lady Amarena pisze...

Drogi Anonimowy!
Po pierwsze, jak nie chcesz czytać moich notek, i masz coś do nich to lepiej proszę Cię bardzo ich nie czytaj.
Po drugie każdy który ma choć troche odwagi napisać coś złośliwego, powinien się podpisac.. (cóż moze u Ciebie jej brak)
Po trzecie znasz coś takiego jak zasady savoir vivru? Oj chyba, nie, bo jakbys znał to byś wiedział, że nawet w internecie, nikogo nie masz prawa obrażać..
po czwarte, skoro czytasz me notki, to radzę Ci je czytac uważnie, czy ja pisze, że nie znalam odpowiedzi na to pytanie? Nie wiem co insynuujesz.. To wsyzstko z mojej strony, mam nadzieje ze taka sytuacja sie wiecej nie powtorzy...

RN pisze...

Anonimowy, poświęć czas raczej na naukę ortografii niż na obrażanie innych, w tym Boga.
Pamiętaj, nie jesteś w sieci anonimowy.

~Suszi pisze...

ehhh.....tak ten be smarter jest czasem denerwujjący xD
A ty anonimowy sie zamknij okay?