czwartek, 19 lutego 2009

Oj chyba nie ten nos.. ;)


Witam ponownie xD Ide sobie do zamku, spotykam, gościa strażnika próbuje wejść, a on mi nie pozwala, bo nie mam czerwonego nosa ;D No to ja sobie myśle, hmm. ale przecież ja mam czerowony nos, tyle że świecący z kompletu od renifera ;) Zakładam i gościu

nadal mnie nie chce wpuścic, no ja pamietam, że był taki jeden stary nos w katalogu nawet pamietam, że za 100 monet, wiem pamiec mam niezła :DD Jak sie pamieta prawie całej wsi wszystkich rejestracje :D No to narazie, czekamy wiec na Penny ;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pirat w porcie coś mówił o Penny, ale jej nie ma :( Może rzeczywiście to chodzi o ten nos z katalogu o którym piszesz :) W każdym razie liczę na wygraną w Be Smarter, bo być może kolejne opcje będą tylko dla ZP :P :) :P
Arawis

Anonimowy pisze...

Na wulkan i klikaj na Kamiro!
Bedziesz mieć ten nos jak w banku!