niedziela, 15 lutego 2009

Rysunek sali balowej ;)


Pewnie zanudze Was swoimi rysunkami, ale właśnie 1,5h temu natchło mnie, żeby zrobić malunek sali balowej, jest troche zbrudzony, bo najpierw rysowałam czarną pastelą, potem kolorowałam..  W oryginale lepsze, to jest tylko zdjęcie tej pracy.. Nikogo na sali nie rysowałam, bo nie wiem co by było jakieś karykatury, nie pandy :D Czerwona mi zaschła i nie szło nią tak dobrze kolorowac bo tak drapała.. Te girlandy, wyszły chyba najgorzej i heh krzywo ustawione okna, ale jak to mówie kompozycyjna krzywość xD Pozdrówka, a właściwie dobranoc :)))

13 komentarzy:

RN pisze...

Jesteś zbyt krytyczna Misiu dla siebie. Praca jest rewelacyjna, właśnie dzięki sfotografowaniu jej uzyskałaś niesamowity efekt ze światłem. To nadaje charakter pracy i oddaje atmosferę starego zamczyska.
Praca jest super. Bardzo chciałabym ją dołączyć do Galerii Pand.
Pozdrówka :)
Tamaki

foxfoxi pisze...

Pięknie! Poprostu pięknie! Zgadzam się z Tamaki :) Nie dorastam Ci do pięt! Ja jak namaluje pandę to już koślawo xD

Pozdróffffka! Maciula

Anonimowy pisze...

Supcio co ty od niej chcesz co?
Rewelka.. Ja kocham rysować wszyscy mówią że rysuję najładniej z klasy [ uhahaha ja nałandiej xD jasne] Chęynie bym pokazało troszke swoich prac no ale nie mam skanera a po drugie nie chce nikogo straszyć xD

Anonimowy pisze...

Również zgadzam się z Tamaki, przy tobie to mnie nie ma :P Strasznie rysuję :)
Pozdrawiam,
Arawis :)

Anonimowy pisze...

Super praca! Tamaki ma rację :P
Todd

Anonimowy pisze...

MISIALUBISIA!
Możesz dodać nowy adres detektyw18 do linków!
Ona zmieniła z Panfu.osa.pl
to ma www.detektyw18.blog.onet.pl
Dopisz ją do linków!
Aha, i chce zachować anonimowość, w razie rozpoznania!
Pozdrawiam

Lady Amarena pisze...

Cieszę się, że Wam sie podoba, ależescie na mnie naskoczyli..
Musielibyście widzieć rysunki moich koleżanek to są dopiero dzieła! Ja może ładnie robię rzeczy z papieroplastyki(origami, sztuka składania kółek itp), ale rysunki, to nie..
A Drogi/a Anonimowy, co ja będe z tego miała, że jej blog dodam do linków? ;)
Pozdrawiam :))

Anonimowy pisze...

To nie wiem jak inni, ale ja bardzo jestem ciekawa jak wyglądają twoje różne dzieła sztuki ( ;) ) z papieroplastyki :D
Arawis

Lady Amarena pisze...

Aha no to też zrobię coś, bo ostatnio wybyło ich ;))
I pstrykne foto, o moze zrobię Pande taką biało-czarną z tych kółeczke ;)) Zobaczy sie xD

Anonimowy pisze...

Czekamy, czekamy :D ~Arawis

Anonimowy pisze...

To ja, TyciaJa z panfu. Mam już tlen, a mianowicie bo mam e-mail na o2.pl . E-mail to Tycia-ja@o2.pl a więc także Tycia-ja@tlen.pl czy jakoś tak. Podaj swój proszę! Najlepiej napisz do mnie. A wtedy w nocy chodziło mi o to żebyś weszła na swojego bloga ! xD Dowód? Hmmm. Twój Boliś jest klonem. xDD

Lady Amarena pisze...

No heja, juz Ci napisałam ;))
Tak, tak to z tym bolisiem to było dobree ^^ xD
Albo temat budyniu przemilczmy xD
Pozdrówy ;D

~Suszi pisze...

Misiulubisiu na moim blogu coś dla ciebie ;)