czwartek, 12 lutego 2009

Nowy ustrój sali :))


Widzieliście już nowe ustrojenie sali balowej? Bardzo mi się podoba, przeszłam się po niej kawałek i poczułam się jak na czerowonym dywanie na ceremonii wręczęnia "Oskarów" ;) Choć podobnie jest jak byl ślub Nui i Trawui, ja nie wiem niestety nie byłam na tej uroczystości widziałam tylko zdjęcia, nie pamietam w sumie czemu.. ;) A i jeszcze jest nowa gra, polegająca na zaparkowaywaniu samochodzika w wyznaczone miejsce ;) A gra jest.... w sklepie z pamiątkami, trochę się jej naszukałam ;) POzdrawiam serdecznie :)))

2 komentarze:

RN pisze...

Niesamowite wrażenie stanąć tak sobie w Sali Balowej...
A jak Ci idzie parkowanie?
Pozdrówka :)

Lady Amarena pisze...

Cieszę się że sie podoba chatka ;)
O tak miłe uczucie, ciekawe jak to bedzie jak będzie zespół i Max i Ella ;)
A parkowanie, no narazie kiepsko, najwyzej przeszłam do 3 poziomu.. ;)
Pozdrowionka! :)