czwartek, 15 stycznia 2009

Czyżby nowy Zespół na Panfu?..




Cześć! Jak zapewno wiecie na Panfu, na boisku pojawił sie mały ekran po którego kliknęciu pojawia się okienko z teledyskiem, pt. "No limit" jak mozna wywnioskować z plakatu zapewne śpiewa zespol "be four" :) Ta sama piosenka leci w szafie grającej w chatce i na dyskotece wraz z All Arond the planet" ;) Czyżby to była ta nowa atrakcja w nowym roku, przyjazd, zespołu zamiast Smashing Pancakes? Pewnie bardzo prawdopodobne, a ten wyżej plakat jest komputera w mieście "poogle" :) Jak się coś nowego jutro pokaze to obowiązkowe napisze, pozdrawiam :))

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Szczerze mówiąc, to mi się nie podoba... Smashing Pancakes było lepsze...
Pozdrawiam,
Mylove :)

Lady Amarena pisze...

Mi też ta co leci na boisku tak sobie mi sie podoba, wolę te spokojniejszą..
No tak Smashing był lepszy, ale doperio te piosenki osobne Momo i Evy sie podbały ;)
Pozdrawiam :))

RN pisze...

Wreszcie jakaś zmiana na boisku :))

Deriff pisze...

A czy wiecie że na Niemieckim Panfu można zdobyć tło z napisem "Be Four" ale nie wiem dlaczego na Polskim tego nie ma ...

Lady Amarena pisze...

A jutro piątek może będzie tez mozna.. ;)) Fajnie by było, a są tam na niemieckim jakiesz ciuszki nowe, może? ;)
Pozdraiam :))

Anonimowy pisze...

Droga pando pomyliłaś się. Ten zespół nazywa się BeFour i jest bardzo popularny w Niemczech. ,,No Limit" to tytuł piosenki znaczący ,,Niema Limitu". Lubię ich, a szczególnie podoba mi się piosenka ,,Maine Taschenlampe brent" mogłem się pomyli. To znaczy ,,Moja latarka się pali".

Bumax

Lady Amarena pisze...

Ech faktycznie już poprawiłam ;)
Hehe piosenka o latarce, czego to ludzie nie wymyśla ;D
Pozdrawiam :))

foxfoxi pisze...

Mi się jednak podoba ten zespół ;) Bardzo lubię ich piosenki i chyba kiedyś już je słyszlam ;) Tylko teraz nie ma głosu na kompie ;( Może ktoś mi doradzi jak zrobić głos? Kto chce mi doradzić piszcie w komciach ;(
Pozdro: Maciuska Yoo xD

foxfoxi pisze...

a i jesze ja lubię piosenki zespołu Be Four najlepsze to: Melody, ZZabadak oraz No Limit

Lady Amarena pisze...

hmm, cięzko mi cokolwiek co może być przyczyną braku głosu, może to być źle podłączony głośnik, albo sie wysunela wtyczka z tyłu.. Bo jak na Panfu głosu nie ma to bym zrozumiała bo kilku pandom też tak sie robiło jak w panfu miały byc nowości, a tak to nie wiem..