czwartek, 29 stycznia 2009

Doczekane ciuszki!!! :D


Heja! Właśnie dziś pojawiły się nowe stroje na, które czekałam już od 1 listopada! Zamieściłam je na foteczce powyżej, ubrane na mnie, tyle że buty są stare ;)
Szkoda że sa dwa koty, a nie np jeszcze inne zwierzątka, ale zawsze coś :) Pojawiła sie nowa zabawa, "Papier, nożyczki, kamień" Narazie nie udało mi się zbytnio zagrać bo na bezludziach jest to trudne ;)Ehehe cieszę się że to już dziś, nie w piątek ;) Gazetki nowej znów nie ma, pewnie dlatego jak Max i Ella pisali, że ich blog będzie robił rolę gazetki, a szkoda, bo do bloga czyjejś pracy nie dodadzą, chyba że jakis wyjątek.. No to chyba na tyle pozdrawiam :))

4 komentarze:

RN pisze...

Misiu, ślicznie Ci w tych nowych strojach :)Fotka ekstra :)

Anonimowy pisze...

A gdzie jest ta gra??
Mylove

Lady Amarena pisze...

Gra jest to taka łapka pandy, nad tymi akcjami rzucania(balonami, fajerwerkami). Klika się na to i na jakąs osobę która jest w pobliżu zapraszając ją do gry, jeżeli zaakceptuje można już grać :))
Myślę że nie zamotałam zbytnio ;)
Pozdrawiam i dziękuje Tamaki :))

Anonimowy pisze...

Hej
Super są te stroje : )
Zajrzyj na mój blog : www.moj-blog-o-panfu.blog.onet.pl
Pozdrawiam
PS: Ciekawy blog
Aniucha13021