czwartek, 22 stycznia 2009

Tym razem w czwartek ;)




Hejka! No nareszczie coś nowego! Myślałam że nie doczekam się niczego nowego, i w końcu są mebelki stylu "rozrywka", czyli gry, różnego typu m.in mini golf, bilard, arkanoid ;) I nowa gra znajdująca sie na sali gimnstycznej, a chodzi w niej o to, że co jakiś czas wyrzucana jest bomba z licznikiem na 60sekund na przypadkową pande, ona musi ją szybko komuś odrzucić, że nie "spalić sie ze wstydu" (tak jak na fotce) ;) Bardzo pomysłowa gra, i na więcej osób, ale nie doszłam czy w niej coś sie zarabia, ale chyba nie.. A i od razu kupiłam nową plazme bardzo efektownie wygląda ;) Pozdrawiam :))

3 komentarze:

Deriff pisze...

Ale super! już lecę na Panfu!!

Anonimowy pisze...

Extra juz raz mnie w hot boom zalawili ale spoko.

PS.Masz fajnie umeblowaną chatkę;)


Zawisza1

Lady Amarena pisze...

A dziękuję bardzo :))
Oj mnie tez dziś załatwili :D
Pozdrawiam :)