piątek, 16 stycznia 2009

Już wszystko wiadomo ;)


Hejaaa! Zagadka z tajemniczą furgonetko-busemwyjaśniona, przyjechał nią Zespół "Be Four", który rozdaje prezenty, więc leccie sami zobaczyć :) Pojawiła się też nowa gra"Skate Park" o której Max i Ella pisali na swoim blogu, narazie jej nie rozgryzłam, ale spoko, załapie o co biega :D Zrobiłam małe fotki i dlatego połączyłam je w takiej małej kombinacji :) Inaczej ułożone są opcje "rzucania i machania", myślę że lepiej zajmują mniej miejsca, ale to moje zdanie :) Aha i chce podziękować Serrince za śliczny napisik. Pozdrawiam serdecznie Misia :)

4 komentarze:

Deastuff pisze...

Czeka na ciebie niespodzianka na moim blogu!

RN pisze...

Super fotki Misiu :)

tutajnicniebylo pisze...

Ja nie mogę wziąść z furgonetki tła:(

Lady Amarena pisze...

Dziekuję Wam! :))
Cóż Zawiszo, hmm po kliknięciu na furgonetke powienien pojwaić się zielony komunikat po angielsku i wtedy tło już powinno być w karcie gracza, a jak nie ma to moze wystarczy poczekać jak naprawia błedy.. Chociaż sama nie wiem..
Pozdrawiam serdecznie :)