sobota, 3 stycznia 2009

Ostatnio w Panfu..


Cześć! Nie uwierzycie czego byłam dziś świadkiem, spójrzcie na wypowiedź sweetthinks.. To jest na pewno moje zdjęcie ja stoję tam zasłonięta przy schodach. Ale i tak w Panfu najcześciej wymawianym ostatnio zdaniem nie jest :"Szukam chłopaka" tylko "Kto zna kod na ZP".. Nie wiam jak dalej potoczyła sie ta rozmowa, bo nie wiedziałam czy to taka zabawa (z resztą dość dziwna) czy jakieś dziwne pomysły.. Szczerze mowiąc lepiej chodzi na bezludzia bezpieczniej jest ;) Jak spotkaliście sie z jakimiś innymi sytuacjami piszczcie w komentarzach :) Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

Anecia ;) pisze...

ja sie spotkałam z bardziej kontrowersyjną sytuacją ma panfu... a mianowicie byłam wczoraj w dzungli i spotkałam dwie pandy - chłopaka i dziewczyne. isie chlopak tej dziewczyny pyta : "spróbujesz ze mna pierwszy raz?" kumasz?? no i ona nato " jasne ale chodz sie zchowamy w krzaki" tym bardziej kumasz?? klikłam na profil tego chlopaka i czekalam az będą niewidoczni (w krzakach)i nagle looklam ze temu chlopakowi znikty ciuchy na sobie. kumasz?? i nyby p[anfu bezpieczne...

untdboy pisze...

No, aż strach puszczać małe dzieci no nie? Powinno się napisać do Panfu, że powinni karać coś takiego! To niedopuszczalne!

Pozdrawiam
Todd

Turqusowa pisze...

o jej ;// niewolnica... bywało lepiej, np. chcesz to zrobić? no oczywiście lub zrobię wszystko co mi powiesz, - rozbierz się...
sytuacje są niezrozumiałe.. brak zainteresowania młodszymi dziećmi którzy mają nawet 7 lat... Panfu satje się jednym biurem matrymonialnym i .... erotycznym ;/

Lady Amarena pisze...

Faktycznie, to jeszcze gorzej, niż się spodziewałam.. Najgorsze w tym, że oni takim to sie zawsze upiecze, a tym nie winnym dają upomnienia.. Chyba będziemy musieli zgłaszać takich moderatorom, wpisać, że zachowują się nieodpowiednio przy innych, i tyle..
Dziękuję Wam za te komentarze i pozdrawiam :)

Berry Blue pisze...

Ja widziałam jak pandy mówią że szukam chłopaka.A potem widziałam że chłopak sie pytał czy zrobimy dzieci!
A niby panfu jest bezpieczne

Anonimowy pisze...

Ja widziałam, nawet nie, że panda mówiła " zrobisz ze mną TO" tylko ta panda to nazwała!!! ( rozumiesz :/ ) Od razu ją zgłosiłam moderatorom, wy też takie pandy zgłaszajcie, bo Panfu już nie bedzie takie bezpieczne! ( jeśli jeszcze jest )
Arawis
P.S. A co do niewolnicy- co też pandy wymyślą...

Turqusowa pisze...

heh ;) Z niewolnicą to jest ostroo... Dzisiaj se byłam na Panfu, no i o ile dobrze nick pamiętam natasza876 w lodziarni razem z jakimś chłopakiem który miał pandziorek (nie pamietam liczb) robił .... od razu ich zgłosiłam. patrzyłam ile maja lat. Natasza 9 a pandziorek 10! Czy nie są zbyt mali?!?! bez przesady! czego ich uczą w tych domach!
Misio zapraszam cię na www.wszystkoopanfu.bloog.pl oraz www.galeriapand.bloog.pl .. wyslij mi pracę na sara220panfu@gmail.com :) Proszę ;) Narazie galeria się tylko rozwija xD pozdrawiam!

Loli11 pisze...

Tak... Dziwne te sytuacje.. :/ No sory w jakim my kraju żyjemy? To nie jest jakieś biuro matrymonialne czy sex shop!(przepraszam za "wyrażenie)
Bardzo dużo dzieci (szczególnie od 10-13 lat zainteresowało sie takimi sprawami :/ Można zablokować lub zgłosić taką pandę lecz moim zdaniem, takie pandy powinny być poprostu usuwane z Panfu najpier na jakiś czas a jeżeli się nie zmienią na zawsze xD Nie nom ale tam grają też mniejsze dzieci poniżej np 9 lat. Szczerze mówiąc czasem zastanawiam się czy twórcom Panfu naprawde chodizło o "bezpieczeństwo" dzieci w siecie :(
Serdzecznie pozdrawiam!
Loli11
P.S. Świetny blog! :)

Lady Amarena pisze...

Czytałam gdzieś ostatnio, że taka anonimowość w sieci jak w Panfu, bo kit nic o sobie nie wie, daje śmiałości do takich czynów, nawet, przecież na pewno słyszeliscie, jak nieraz ktoś z kimś rozmawia i mówi że ma 12 lat to ta druga osoba nie podaje swojego prawdziwego wieku, tacy sie zdarzają, ale są też uczciwi i nie maja złych zamiarów, oby takich jak najwięcej ;))