piątek, 23 stycznia 2009

Na koncercie :))


Hejo! :D Dziś przyjechał do Panfu Zespoł Be Four! Grają co 30 minut w dyskotece, różne ich autorstwa piosenki. Wszystko było by fajne gdyby chociaż troche śpiewali, ale żeby z playbacku, nawet ustami nie ruszają :D Tańczą i tańcza kręcą sie i nic, a Wy też to zauważyliście?Chyba ze są brzuchomówcami ;) Miałam dziś również okazję spotkać się z Nutrią ;) Było mi bardzo miło pogawędzić troche z Tobą :) I wiecie co? Mam już 18 poziom i mogę walić piorunami ale tylko co godzine jeden.. A 19 hmm strój policjanta, a w sumie dla mnie to policjantki ciekawe czy można ubrać czapke na włosy.. ;) Pozdrawiam serdecznie :))

6 komentarzy:

Turqusowa pisze...

hej MisiaLubisia!
Tak, widziałam że często noszą włosy pod czapką... akurat rude ładnie wyglądają choć czasami wychodzą na wierzch i widac włosy zamiast czapki... no tak jakby pół na pół :) Pozdrowienia
Sara220

Anonimowy pisze...

cześć misialubisia pamietasz mnie tyratron spotkałyśmy sie na tarasie pamietasz? bardzo cześto dosyć jak moge odwiedzam ten czyli (naj leprzy blog na swiecie) ;)

Lady Amarena pisze...

Dzieki Saro za informacje :))

Cóż chyba cierpię na brak pamieci krótkotwałej, bo nie pamietam ;)
Ale chetnie spotkam się z Tobą, dla odświeżenia pamięci, może mi sie cos przypomni ;)
Ojć dziekuję, na pewno najlepszy nie jest, ale miło mi :))
POzdrówki :)

RN pisze...

Twój blog jest super Misiu :))
Tyratron, pamiętam Ciebie, nawet występujesz u mnie na fotce oraz w filmie o grze Hot Boom :)
http://panfulandia.blogspot.com/2009/01/zniknicie-tamaki.html
Pozdrówka :)
Tamaki

RN pisze...

Misiu :)
Jest mi niezmiernie miło przekazać Ci Nagrodę Gold Blog
za ciepły klimat na blogu i czystość formy :)
Gratuluję :)
Tamaki
http://panfulandia.blogspot.com/2009/01/nagroda-gold-blog-od-gieniuka.html

Nutria pisze...

Oh ! Dziękuje za umieszczenie mnie na blogu! Może niedługo wymyśke jakąś nagrode dla twojego bloga !! Jest on poprostu super! Wiesz sara ma z tymy włosami racje hehe !