sobota, 23 sierpnia 2008

Killka zmian...







Uff.. Dziś już mogłam się zalogować, ale troche mi zacinało... Nie chcę powtarzać tego po Tamaki i Lensie i nie dodam zdjęć, gdzie nastąpiły, niespodziewane zmiany. :D Ja wyłapałam że zniknął katalog w dżungli i na zamku obok dyskoteki, chodzi o katalog z pakietami... Może wydawało im się za duzo tego. Ale nie to mnie zdziwiło, w mojej chatce nie mogłam usiąść na dywanie, czy kanapie bo chowalam się pod tym... Obawiam się również oto że nie można już chodzić po ścianach.. (Oby to była tylko wina zamulającego mojego internetu) ;)

Zauważyliście że u mnie na zdjeciu górna częsc budki zżółkła? ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

3 komentarze:

RN pisze...

Hej Misiu :)
U mnie też góra budki info zżółkła, a w chatce wchodzę pod dywan ;)

Pomadkaa pisze...

Z tą budką to też niestety zauważyłam, nie wiem, o co chodzi ;)
Śliczny blog! Uwielbiam motyle :)) Postaram się o nowe rozdanie Gold Award we wrześniu. Bardzo ładne kolorki :)

Pozdrawiam!

Ciapcio2 pisze...

Witaj pozdrawiam łądny blog :)