piątek, 22 sierpnia 2008

Moja twórczość ;)

Dzisiaj, chyba nie będzie samych świeżutkich informacji z Panfu, gdyż mam problemy z zalogowaniem się :( Jak zwykle wszystkie błędy spadają na mnie, najpierw, nie mogę na nikogo kliknąć, a teraz już się w ogóle zalogować nie można, ale trzeba cierpliwie czekać, dobra nie zanudzam ;) Przejdźmy do rzeczy, pierwsza fotka, przedstawia pocztówkę z nad morza, narazie nie wstawię tej co wysłałam na konkurs Gazelle, żeby ktoś przypadkiem sobie nie skopiował ;) Na drugiej fotce znajdziemy mój projekt, Pandy Hawajki, który wysłałam na konkurs Fashion Week :) (jest odwrotnie bo mi się nie chce coś przesunąć xD) Pozdrawiam do następnego razu :)

4 komentarze:

RN pisze...

Misiu pięknie :))
Proponuję przez sam środek prac umieszczać napisy np. Misialubisia,
pozdrawiam, Tamaki

Lady Amarena pisze...

Właśnie, masz racje bo już znalazłam jak robić takie mało przeszkadzające napisy ;)

Lens99 pisze...

wow Misia ale ty masz extra blog

Lady Amarena pisze...

Cieszę się że podoba się Wam :)
To duża radość dla mnie ;)
Pozdrawiam seredecznie ;)