czwartek, 28 sierpnia 2008

Obiecane... :)

Hej! Wiem, że mało kto czekał na moje projekty, ale obiecałam to są. :)
Rzadko, je dodaje (może nie tak często jak inni), ale mi najlepiej pracuje mi się w paintcie, a że są to sporej wielkości obrazki, zajmuje mi to sporo czasu... ;) Więc zacznę od projektu, Pandy pływaczki :)

Może to nie jest srtrój typowej pływaczki, ale Pandy, która sie zamierza popływać w jeziorze, czy basenie :) Dodatek ( w postaci włosów) nie jest moze udany, ale jest ;) Następnym moim projektem jest Panda w stroju wieczorowym :) Na takiej dużej glowie włosy, mozolnie ida :

Zostawiam Was z tym drogie Pandy do jutra :)

6 komentarzy:

RN pisze...

Cały czas czekałam w napięciu na Twoje projekty :)
Są śliczne :)
Misiu, zmniejsz sobie format pandy do rysowania, będzie Ci prościej...
pozdrawiam,
Tamaki :)

Anonimowy pisze...

Bardzo ładne projekty :) ta sukienka najładniejsza :) acha i prosiłabym o wejście na mój blog nowa WAZNA notka ;)

RoGerber pisze...

Dostajesz ode mnie gold award
wiecej na
www.pnf.blox.pl
noi ładne stroje

RN pisze...

Misiu zgłosiłam Twój blog do konkursu na najfajnieszego bloga o Panfu u Mylove :)
http://panfumylove.blog.pl/komentarze/index.php?nid=13772238

Lady Amarena pisze...

Dzieki, fajnie że Wam się podoba :)
no musze zerknac na ten konkurs ;)
Dzieki, jeszcze raz za wszystko :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Serrina pisze...

Witaj misiu! Jestem Serrina! Twój blog jest super taki ciekawy.

Pozdrawiam

P.S. Zajrzyj na www.blogopanfu.blogspot.com