poniedziałek, 25 sierpnia 2008

Spotkania... i nie tylko :)


Dobry wieczorek! :)
Ta notka będzie poświęcona spotkaniom z Tamaki, oraz z RoGerberem, których pozdrawiam oczywiście ;) Dzisiejszy wieczór, spędziłam z Tamaki w bibliotece i nie tylko... Szczególem jest to że obie tak chcąc posprzątać rozbity posąg weszłyśmy na półkę z ksiązkami ;) Ogólnie było miło :)

Pewnego wcześniejszego dnia, spotkałam się z RoGerberem, trochę porozmawialismy, o męczących mnie tłumach, pytających sie o czapke i jak weszliśmy na wodę... Więc wychodzi z tego wniosek że warto wejść czasem na pełen Pand serwer ;) Fajnie było się spotkac.


Oczywiście nie zabrakło instruktora aerobiku, ktory pokazał nam nowe ćwiczenie:

4 komentarze:

RN pisze...

Tak tak to prawda, popiersie uległo zniszczeniu....ups
A mi instruktor pokazał zupełnie co innego...hmmm
Śliczna notka :)

Lady Amarena pisze...

Cieszę się ;)
ogólnie czytającym też :D
Pozdrawiam :)

Lens99 pisze...

ej,czy ja stoje na plaży?

Lady Amarena pisze...

Nie to nie jesteś Ty...
Ale kiedys na pewno bedziesz :)