czwartek, 28 sierpnia 2008

Mój pierwszy Gold Award :)


Miło mi oznajmić, iż otrzymałam mój pierwszy Gold Award od Tamaki :)
Nagrody zostały już przeze mnie rozdane :)
Mysle, że za kilka dni rozdam je ponownie ;) Bede przegladać wszystkie blogi o Panfu i jestem pewna że wiele Pand go dostanie, każda Panda jest inna, dlategoż blogi będą różne :)
Serdecznie wszystkich pozdrawiam :)
P.S W związku z zaginięciem wujka Elli, lece rozejrzeć się po Panfu, jeśli nic nie znajdę, to w następnej notce ukażą się 2 moje projekty :)

4 komentarze:

RN pisze...

Wspaniała grafika :)
Polecam się :)
Tamaki

Anonimowy pisze...

Mam zaszczyt przekazać Ci wiadomość,że zostałaś właśnie ...
... wybrana do Nagrody Gold Award za Super Blog :) Wejdź i przeczytaj na: http://opowiadania-o-panfu.blog.onet.pl
pozdrawiam, Todd :)

Anonimowy pisze...

oo nie wiedziałam że masz bloga Misiu :) bardzo fajny :) juz dodaje cie do linkow :)

Lady Amarena pisze...

Miło mi :)
Cieszę się że Wam sie podoba :)
Pozdrawiam, Misia