sobota, 23 sierpnia 2008

Na sportowo

Hej, w związku trawającymi jeszcze do jutra Igrzyskami Olimpijskimi, chciałabym pokazać mój projekt Pandy Badminotonistki, oraz wystrój stadionu ;)
Dla mnie jest niewiarygodne że Chińczycy potrafili zdobyć ok. 50 samych złotych medali :) Gratulacje wszystkim Polakom startujacym na Olmpiadzie w Pekinie ;)
Oraz dla każdej Pandy, która cięzko, pracowala, aby osiagnąć, jakieś miejsce w rankingu gier ;)
Wszystkie Pandy, ktore mają problemy z klikaniem na inne Pandy, nie martwcie sie, wiele Pand tak ma wiec najpóźniej w poniedziałek, wszystko bedzie w normie. Pozdrawiam wszystkich ;)Przyczyną tego jest, chyba otwierana szkoła...

4 komentarze:

RN pisze...

Śliczna grafika, bardzo podobają mi się Twoje prace, są wspaniałe :)

Lady Amarena pisze...

Cieszę że podobają Ci się :)

Anonimowy pisze...

matko jak dawno nie bylo mnie w necie nie wien co sie dzieje na panfu . to swietnie że otworzyłas bloga. ja nie moge. we włoszech było super kupiłam ci pocztowke. jak bedziesz wiedziala jak podzielili klasę to mi powiedz. nie moge wejść na blog tamaki a tam zawsze pisały wszystkie nowinki o panfu.

Lady Amarena pisze...

Witaj Pingwinku! cieszę się że wróciłaś cała i zdrowa :)
Bardzo dziękuję Ci za pocztówkę :)
A co do bloga bedę się starać, żeby byl jescze lepszy niż dotychczas :D Pozdrawiam serdecznie ;)