środa, 27 sierpnia 2008

Kolejna misja...

Witajcie drogie Pandy!
Wiem, że wiele z Was ma problemy, z zalogowaniem się lub klikaniem, to chciałabym uchylić rąbka tej misji. z racji tego że większość z Was, będzie chciała, sama rozwiązać tę zagadkę, nie będę pokazywać odpowiedzi :)
Więc zacznijmy, najpierw idziemy na plaże, kilkamy taki kawałek drewna, i pokazuje nam się to:Z tym komunikatem idziemy do profesora Bookworma, z reszta jak pisze, że jest w bibliotece (drzwi za lodziarnią) :) Początkowo prof. długo się zastanawia i odczytuje ten nietypowy list... Kieruje nas do strego rybaka, w porcie.
Rybak pyta się co i jak :D Oferuje pomoc :)
Daje odznakę "pomocną dłoń" i z nią czekamy do 2 września :) Do miłego i powodzenia :)

4 komentarze:

RN pisze...

Podoba mi się Twoja notka, krótka i zwięzła i ładnie zilustrowana :)

Pomadkaa pisze...

Hihi, ja swoją pierwszą misję mam już za sobą :P Podobała mi się, bo dostajemy aż trzy odznaki.
Pozdrawiam!!

Lady Amarena pisze...

Dzieki za miłe komenatarze, nic tak nie zagrzewa mnie do pracy jak miła opinia :)
POzdrawiam :)

RN pisze...

Mam zaszczyt wręczyć Ci Nagrodę Gold Award za wspaniały blog :))
http://goldaward.blogspot.com/
pozdrawiam :)
Tamaki