czwartek, 18 września 2008

Ech ta szkoła... ;)

Cześć, dawno nie dawałam notki, poniewaz, czas mi na to nie pozwalał, nie wiedziałam, że bedzie tak kiepsko już we wrześniu... Co do ocen moich nie mam zupełnych zastrzeżen, do klasy mej też nie (pozdrawiam Ziunie i Pingwina) :D Bardzo się cieszę iż projekt Tamaki ukazał się w SanFranPanfowej Galerii ;) Mój co było wiadome niestety nie... A teraz fotki:



(Wyszło małe, ale cóż)


I ogół prac: :D


Różne kraje i różne prace, tak wszystko się rozkłada, gratuluje tym, których prace zawiasły na ścianie :) Pozdrawiam =)

9 komentarzy:

Lens99 pisze...

wow jest projekt tamaki

Lady Amarena pisze...

Fajnie nie?
Cieszę się ogromnie :)

Anonimowy pisze...

No fajny jest ten projekt tylko że chyba Tamaki zapomniała że to mają być kreacje na lato :)

Bez urazy
RoGerber

Anonimowy pisze...

Mój projekt tez jest!!! Na 6 stronie!!! :D :D :D Pisała Mylove

Anonimowy pisze...

podziwam twoj blog!!! jest wspanialy mam tylko pytanie i pliska odp na nie na moim blogu panfu-norika.blog.onet.pl jak robisz te zdjecia z gry??? wiemze sie wciska print screen a potem painta i wklej i potem niewoem jak usunac te niepotrzebne rzeczy (to znaczy wiem jak je usumac ale ich tylko poprosu nie widac bo sa biale a ja chce rzeby bylo tylko widac to co mi jest potrzebne pozdrówka i odpowiedz plicha!!!

Anonimowy pisze...

dalabym ci milion komci za ten blog zazdroszcze ci go :-( a to co pisala poprzednia panda pisala to ja xD norika poprosu az chce mi sie plakac(jestem wrazliwa) taki fajny super(nieumiem go opisac)blog a prawie nikt nie chce go komentowac i masz super przyjaciol na panfu za tego bloga powinni ci dac nobla i zp na rok albo dwa lata!!!!! lubie cie jestes moja przyjaciolka papa

Lens99 pisze...

prosze błagam komentujcie mojego bloga mam bardzo mało komentarzy prosze komentujcie odwiedzajcie czasami najlepiej dać na ulubione:(

Lady Amarena pisze...

Nie wiem, już gdzie odpisywać wiec tu napisze :)
Białe pole z painta usuwamy w ten sposób, że na dole jest taka mała kropka i przy najechaniu na nia pojawia sie taka strzałka w dwie strony, wtedy za pomocą jej zwężasz do zdjęcia, tak aby go nie było, to cała filozofia :D
Jęsli nie chcesz w zdjęciu pasków od przeglądarki zacznij od przesuniecia go całego do góry aż one znikną, wiem że może mało zrozumiale, ale inaczej sie nie da wytłumaczyć... Pozdrawaiam, fajnie, że Wam sie podoba mój blog :)

RN pisze...

Dziękuję Misiu :))