wtorek, 2 września 2008

Już w piatek 5.09 szkoła zostanie otwarta :)

Witajcie ponownie moje Pandy!
Nareszczcie wiemy co i jak, Podwodna Szkoła Panfu zosatnie otwarta!
Obawiam się, że poczatkowo może być tylko dla Złotych Pand, i zostanie otwarta dla wszystkich w późniejszym terminie... Podobnie jak było z SanFranPanfu. Dlaczego tak uważam? Skoro strój nurka jest potrzebny, a wszystkie ubrania są dla tych z Pakietem... Zespół Panfu raczej nie dopuści aby inne Pandy potopiły się w morzu ;) Ale bądźmy dobrej myśli, może tym razem mnie zaskoczą ;)

P.S Dzieki Pingwinku za podsunięcie mi wniosków :)

1 komentarz:

RN pisze...

Świetnie piszesz Misiu, grafika jest wspaniała, super pomysł, panda domalowana w rogu po prostu mnie rozbroiła :) Proszę wyślij mi ją w emailu jest fantastyczna.
Pozdrawiam,
Tamaki