wtorek, 9 września 2008

Nie ma to jak chwila weny... :D




Hello! Brak pomysłu na notkę, zastępuje 2 projekty i jedna przerobka :) Czyli zacznijmy od mojego pierwszej pracy. Jestem to jakby ja, w stroju do biegania :D Czyli mówiąc krótko w tzw dresie ;) ( to brązowe za czapką to są włosy jak co) :D






Mój drugi projekt, to ja w sukience na plażę :) Przewiewna kwiatowa sukienka :) Czapka chroni oczywiście od słońca. Jest ona do wszystkiego użyteczna. ;) Dzisiejsze przesłanie od Kamarii to: Więcej osiągniesz uśmiechem niż wyrąbiesz mieczem. Mądre nawet nawet :)


I oto Pandzia, w rękawiczkach rzucająca lotkami w grze pop it :) To tyle moich efektów na dzis natchnienia. Ostatnio wiele Pand, które nie mają Złotego Pakietu, myślę że w złości, lub chwilowego niedosytu, iż szkoła jest tylko dla ZP, organizuje strajki, słyszałam, że nawet niektórzy chca usuwac swoje Pandy... Nie raz czytałam, że Club Pingwin jest lepsze... Widocznie nie można temu zaprzeczyć, ale pingwiny są w końcu amerykańskie... Panfu jest niemieckie, wiec nie ma tu porównania co jest lepsze, gdzie bardziej rozwija się technika. W koncu co polskie to polskie, można sie dogadać po polsku, a tam rzadko, kto jest Polakiem. Mysle, że nie ma co podejmować tak pochopnych działań, bez przemyślenia... Szkoła bedzie dla wszystkich Pand bedzie na pewno, otwarta w późniejszym terminie, nie ma co się gorączkować. Mi np wystarczają zdjęcia Pand, które tam mogą wchodzić bez problemu. To zaspokaja moją ciekawość, a co do Pakietu, teraz są takie czasy, że nic sie już nie dostanie za darmo, tak już jest... Nie ma co sie wyklócać... Daje to do myślenia nie? Pozdrawiam, pa! =)

4 komentarze:

RN pisze...

Śliczne projekty, najbardziej podobasz mi się w tej kwiatowej sukience :))
Ciekawe kto wytrwa w blogowaniu i w Panfu najdłużej...
Super notka Misiu :)

Anonimowy pisze...

Podzielam twoje zdanie Tamaki :) Projekty są śliczne a Misiulubisiu mam do ciebie pytanie czy te wszystkie rzeczy robisz na Paint???



Pozdrawia RoGerber

Lady Amarena pisze...

Tak te projekty są robione w paintcie :)
Dzieki za miłą opinię :)

Anonimowy pisze...

A mi się najbardziej podobasz w stroju sportowym ;D Ale wszystkie są świetne!