niedziela, 14 września 2008

Teraz Panfu :D

Witojcie! xD Mnie już głowa boli od tych wszystkich strajków... Pandy, to i tak nic nie da, Zespół Panfu wyraźnie podkreśla, iż Złote Pandy maja dostęp do tego wszystkiego wcześniej, ale to nie znaczy, że zwykłe Pandy tam nie beda mogły wogóle wchodzić. Wiem, że mój blog jest mało rozpowszechniony i wiele strakujących Pand tego nie przeczyta... Ale dobrze... Zacznę, więc od tego, że dziś poszłam na Panfu dokładnie na plaże i co? Molo strasznie sie chwieje i już zupelnie przy wodzie, są bąbelki. Czy molo się zapadnie, tego nie wiem, ale myślę, że Pandy, które będą wchodzić do szkoły w stroju nurka, to się nie utopią :)

Najbardziej martwiące jest, to że blub jest nadal zamknięty... Ile już czasu minęło to nie wiem, ale chyba na pewno z miesiąc... Niedługo zapomną Pandy, że taka gra wogóle istniała. ;)
I na koniec, daję moją kompozycje z tylko 4 grami, wiem, że jest to bardzo malutko jak na 17 gier... Ale to moje coś mi sie podoba :D
To na dziś koniec, pa! ;) Aha i prosze nie kopiować, nie dałam znaku moejgo, bo by mi popsuł prace.

7 komentarzy:

irma_80 pisze...

ja dopiero poznałam twoj blog prosze przyjdz na moj panfu-na-oczach.blogspot.com pa pa do następnej noci

RN pisze...

Świetna notatka i kompozycja graficzna :)
Pozdrawiam,
Tamaki :)

Lady Amarena pisze...

Dzieki za miła opinię :)
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Misiu masz jakiś e-mail???
No mam do ciebie proźbę



RoGerber

Lady Amarena pisze...

Mam, ale nie chciałabym Ci tu go podawać...
Ale Ty czyżbyś usunął bloga nie mogę na niego wejść...
Jrśli tak to wielka szkoda...
Pozdrawiam, gdzieś podam go Tobie :)

Anonimowy pisze...

Tak usunąłem bloga ( dodawanie wpisów już mnie tak męczyło że... ale cały czas odwiedzam Panfu) wiesz mój e-mail to :
rogerber@znajomi.pl

napisz coś to będe znał twój adres!!!(nikomu go nie wyjawie)


RoGerber

Anonimowy pisze...

hej znasz jakieś hasło do konta zp bo strasznie je chce i tylko płacze a ci co mają zp się zemnie śmieją