niedziela, 21 września 2008

Projekt Mylove i nie tylko :)

Hejka! Brawo Mylove! Gratuluję projektu :) Jest bardzo fajny! Nie dziwię się iż ukazał sie w najlepszych pracach, bo na to zasłużył, ale u nich to święto kiedy nie ma literówki :D
A teraz zdjęcia ubranek i mebelków w zestawach za SMS. Z tymi mebelkami to tez już zrobili najpierw 4 to ok, potem już 3 dobra, większe to też ujdzie, ale teraz już 2... Sknyrzą jak coś.. Ale znalazł sie projekt z lat 70 czyli wygrany w konkursie :)
Ciuszki Syrenki, są bardzo fajne, bardzo podobają mi sie te pomarańczowe włosy :)
To na tyle i pozdrawiam do następnego ;)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mam bloga!

www.panfu-supergra.blogspot.com




RoGerber

Anonimowy pisze...

dlaczego nie odpislas na moim blogu??? :-(

Lady Amarena pisze...

No, ej odpisałam, moze się nie wyświtliło...
Odśwież i zobacz jeszcze raz.
Pozdrawiam :)

Deriff pisze...

Misiu kiedy napisz na mój e-mail???
rogerber@znajomi.pl
Mam do ciebie jeszcze jedną prośbę nie znam blogspota za bardzo i nie wiem jak dodawać fotki (ale za to wiem jak je robić!:) proszę napisz jak je dodować do bloga.
Z góry dziękuję

Anonimowy pisze...

Dziękuję Misiulubisiu! :D A Ty wysłałaś jakieś projekty na konkurs?

Mylove

Lady Amarena pisze...

Tak, jeden projekt, czyli Pande Hawajke pokazaną na jednej z pierwszysch moich notek :)

RN pisze...

Brawo Maju, wspaniały projekt :))