poniedziałek, 1 września 2008

To.. i owo.. :))

Hej! Niepokoji mnie to, że nadal wisi stary plan na tydzień... Ale nie tylko to mnie zastanawia, bo już długi czas nie mogę na nikogo klikać, chyba prawie tydzień... Jest poniedziałek a nadal, nie moge nikomu wysyłać kartek czy zapraszac do listy przyjaciół.
Jak wiemy, mamy dziś 1 września, rzadko zdarzają się juz takie spóźnienia... Ale dosyć złych wiadomosci. Zrobiłam na pocieszenie coś takiego :)

Mi się podoba, a Wam? Ja dziękuję wszystkim serdecznie, za częste odwiedzanie mojego bloga, wszystkie komentarze i nagrody!

P.S Pozdrawiam Tamaki (jestem z Tobą, trzymaj się), MrsPingwina, za dzień w szkole, który był w szkole niezwykle wesoły! Oraz całą moją klasę 1b gimnazjum ;) Damy radę!

2 komentarze:

remek pisze...

Ale ładne!!! Masz do tego talent!!! :)




RoGerber

RN pisze...

Dziękuję Misiu.
Ślicznie wychodzą Ci grafiki, ładnie dobierasz kolorystykę,
pozdrawiam,
Tamaki